christiangunnarsson

Alla inlägg under mars 2012

Av Christian Gunnarsson - 22 mars 2012 13:02

Hej på er alla i vårat avlånga land  


Hoppas att allt är bra med er där utei världen ? Här är de jätte bra, sitter och väntar för fullt på posten för jag hoppas att min telefon kommer idag, ni får hålla tumamrna för mig. Stod på tele2`s hemsida att de skulle ta 2 - 3 arbetsdagar att få telefonen och jag beställde telefonen i fredags 16 mars så den borde ju komma i dag. är lite trött på att de skriver att de ska ta si och så lång tid men de stämmer ju inte i alla fall.


De blev inget bloggande för mig i går kväll som jag hade lovat men de blev lite öl och lite tvspel istället haha. väldigt lugn och skön kväll var de i alla fall så jag klagar inte alls. De ända som var tråkigt var att Frölunda åkte ur slutspelet, men men de är bara att ta nya tag till nästa säsong.

Idag är de dax för mig igen att jobba börjar 21:45 och slutar 06:45 så de ska nog gå bra får vi hoppas på. Jobbar tyvärr hela helgen men de är bara att bita ihop ni får allt skänka mig en liten tanke medans ni festar och har kul.


de är lite tråkigt att de är så fint väder ute när jag väl ka jobba, bättre de hade regnat, inte så kul att lägga sig och sova när solen skiner för fullt utanför. Jaja jag hoppas att ni har en underbar dag så bloggar jag senare igen eller i morgon får se lite hur mycket jag hinner mer.


KRAMAR OM ER ALLA   

Av Christian Gunnarsson - 21 mars 2012 12:15

God morgon världen  


Sista dagen på ledigheten i dag då och vad händer ? Inte mycket i dag kan jag säga. de enda som är planerat är tvätt och lite städ om krafterna finns. har nästan varit ledig i en vecka och den veckan har gått väldigt fort, vet inet ritktigt vad jag har gjort under min ledighet kan jag säga, hummm undra om de har med åldern att göra att man glömmer haha.


Var ute med vovvarna för en stund sen och helvete vad skönt de var 12 grader i skuggan och solen sken ochd e var jätte skönt, riktigt vår väder. Jag längtar verkligen till sommaren när man kan njuta av värmen och sitta på balkongen med en öl och bara njuta av livet. JAG VILL HA SOMMAR MED EN GÅNG.


Nä nu hade jag tänkt att börja städa och fixa här hemma, kan säga att de behövs verkligen. jag hoppas att ni får en underbar dag i solen så lovar jag att blogga senare igen.


KRAMAR OM ER ALLA   


 

Av Christian Gunnarsson - 20 mars 2012 22:30

God kväll kära läsare   


Jaha då var snart denna dagen slut också, tycker att dagarna bara springer iväg nu för tiden. De är helt sjukt hur dagarna kan gå så fort när man går upp tidigt. Har ju gått upp runt 9 varje morgon under min ledighet, vet inte riktigt vad som hänt med mig, har ju aldrig gått tidigt när jag varit ledig innan. Men de är väldigt skönt att inte sova bort halva dagarna. 


Nu ikväll har jag och hjärtat varit en sväng och handlat på Maxi och helvete vad de håller på att bygga om där, man hittar ju inget längre och de står massa kylar lite över allt. Men de ska väl bli bra när de är klart får vi hoppas på. Sen så har även hjärtat hjälp mig att färga håret, blev riktigt bra så nu ser man ut som ett ljushuvud igen haha.


Just nu är de mys pys i soffan till big brother, kunde ju hoppat bb och tittat på någon annat, detta året är de inte alls lika bra som de var föra året, men men de funkar att titta på då och då men följer de inte varje dag. skönt att ha en lugn kväll.


Imorgon finns de inga planer planerade alls får ta min sista lediga dag som den kommer. Måste tvätta men finns ingen ork till de skulle behövas städa också men de finns ingen ork till de heller. jaja nu ska jag återgå till bb hoppas att ni har en underbar kväll och sover riktigt gott i natt så bloggar jag i morgon igen.


KRAMAR OM ER   


 

Av Christian Gunnarsson - 20 mars 2012 17:28

Hejsan hoppsan på er alla  


Så där ja nu är bloggen tillbaka och denna gången är den här för att stanna. jag lovar att jag ska uppdatera den så fort jag bara kan. Jag hoppas att ni ska få kul och intressant läsning om mitt liv och har ni någar frågor är de bara att ställa dom de finns inga duma frågor bara duma svar.


Idag har de hänt grejer här kan jag säga, jag och hjärtat har varit på banken och fixat till hennes konton sen så var vi även en sväng på arbetsförmedlingen för Malin skulle prata med sin handlägare. Sen så har jag varit och klippt mig och snart blir de att färga håret tänkte bli ett litet ljushuvud haha.


Annars så finsn de inte så mycket mer planerat för dagen faktist, bara ta de lugnt och njuta av sin ledighet för snart är den slut på torsdag är de dax för jobbet igen kör hela helgen 4 härliga nätter, men de ska nog gå bra tror jag allt får göra de bästa av de hela. Jag hoppas att min telefon som jag har beställt kommer denna veckan, beställde den i fredags och de hade inet hänt något i dag så då fick älskling ringa och kolla och de hade skickat den i dag så jag hoppas verkligen att den hinner komma nu i veckan och att att posten skickar ut den där lilla avin man måste ha för att få ut telefonen.


Nix nu blir de en sväng ut med vovavrna innan de blir färgning av håret här hemma, lovar att jag ska lägag ut en bild den när de är klart så ni får se hur fint de blev.


KRAMAR OM ER ALLA   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards